Bu Blogda Ara

26 Ekim 2016 Çarşamba

Gidemiyorum

Gidemiyorum
 gidemiyorum uzaklara ile ilgili görsel sonucu
Yarın bu şehirden ayrılacağım
Senden ayrılacağım gideceğim
Sensizliğe delicesine koşacağım
Gitmek çaremi bilmiyorum
Ayrılıp gitmek devamı bilmiyorum
Bilmiyorum gidiyorum
Giderken geri dönüyorum
Seni üzgün görüyorum
Ölemiyorum
Gülemiyorum
Gidemiyorum
Ölemiyorum


Mahzun olursun diye gidemiyorum
Üzülerek kahr olursun diye gidemiyorum
Bensiz kalamazsın diye kahr oluyorum
Sevmezsen de kahr oluyorum
Kalsam da kahr oluyorum
Ne yapsam yıkılıyorum
Gitsem de kalsam da yıkılıyorum
Bilmiyorum gidiyorum
Giderken geri dönüyorum
Seni üzgün görüyorum
Ölemiyorum
Gülemiyorum
Gidemiyorum
Ölemiyorum

Geçmişi sana geleceği sana bırakamıyorum
Kaybolursun diye korkuyorum
Ben sensiz kahrından yok oluyorum
Seninle var olamıyorum yaşamıyorum
Yanında uzak sensiz uzakta sensiz olamıyorum
Gidemiyorum kalamıyorum
Sancıların içinde yanıyorum
Şaşkınım gidemiyorum
Şaşkınım sevmiyorsun
Ne senden nede bu şehirden gidemiyorum
Sessizce ölümü seyrediyorum
Sessizliğinle benden kaçışının mezarında
Son nefsimi vererek ölmeyi bekliyorum
Bilmiyorum gidiyorum
Giderken geri dönüyorum
Dönerken sensizlik sancısıyla ölüyorum
Seni üzgün görüyorum
Ölemiyorum
Gülemiyorum
Gidemiyorum
Ölemiyorum

Vakit daha ölüm vakti değil
Vazgeçmemek için geç değil
Yaralarımı sarmanın vakti
Aşkını dök gönlümde önüne
Bak bu aşkla gözüm içine
Vaz geçme benden
Vaz geçmem ben senden
İzin verme senden gidişime
Doğayım yeniden gülüşünden
Dönerken sensizlik sancısıyla ölüyorum
Seni üzgün görüyorum
Ölemiyorum
Gülemiyorum
Gidemiyorum
Ölemiyorum


Bırak git dersin gidemem
Git öl dersin ölemem
Bensiz yaşa dersin yaşayamam
Ama bu sancılarla da duramam
Bilinmez bir çıkmazdayım çıkamam
Çıksam da gidemem
Sende tutuklu kaldım
Seninle mutluluğa ben el salladım
Dönerken sensizlik sancısıyla ölüyorum
Seni üzgün görüyorum
Ölemiyorum
Gülemiyorum
Gidemiyorum
Ölemiyorum

Sen bir yanda ben bir yanda
Bakışların gönlünle isyanda
Son vagonda son istasyonda
Beni yıkan kahreden bakışında
Kaçıyorum son duraktayım
Son durakta son bakıştayım
Koş gel sarıl bana hala hayattayım
Gelmezsen de senden uzaktayım
Sensizlikten uzakta gülmeyen mutluluktayım
Sancıların mutfağında sancılarımla doyumsuzluğun
Dibine vurmuşum sancılarımı aşk sanarak yaşıyorum
Seni üzgün görüyorum gidiyorum
Ölemiyorum ölüyorum
Gülemiyorum ama ağlıyorum
Gidemiyorum dedim senden uzaktayım
Ölemiyorum diyorum ölümle bağdaş kuruyorum
Sensizliğin uzaklığında ölümle dans ediyorum

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç