Bu Blogda Ara

24 Ekim 2016 Pazartesi

Yârin Hayran Bakışıyla

hayran bakışlı güzel ile ilgili görsel sonucu

Gönül yârin gözünde suçsuz asılı kalmış
Yârim gönlüm içinde bakarken hayran kalmış
Gözünde gönlümü yar alıp gönlüne katmış
Dua edip içine beni katmış aşkıyla
Ben âmin dedim yârin hayran o bakışıyla


Yürüdük hak yolunda dilimizde duayla
İkimize yazılmış yol alın yazısıyla
Değer vermedik hiç bu dünyaya fazlasıyla
Dua edip içine beni katmış aşkıyla
Ben âmin dedim yârin hayran o bakışıyla

Aşk gönülden sevmeyle olur mayalanmayla
Aşk imansız olmazki birde konuşmamayla
Aşk imanla nurlanır konuşmayla harlanır
Gül yanaktan öpmeyle bu gönülde canlanır
Dua edip içine beni katmış aşkıyla
Ben âmin dedim yârin hayran o bakışıyla


Hak yolunda dualar dileklerle bağlanır
Rabbim böyle kulları meleklerde kıskanır
Başında gece gündüz melekeler dolanır
Gül yanaktan öpmeyle bu gönülde canlanır
Dua edip içine beni katmış aşkıyla
Ben âmin dedim yârin hayran o bakışıyla
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç