Bu Blogda Ara

27 Ekim 2016 Perşembe

Yola Çıkmak Koşmak


yola çıkmak ile ilgili görsel sonucu 
Varılmazsa güneş gözlüm bir an sana
Yansam sana kavuşmanın ateşiyle kavrulsam
Bu dünyaya sığmazsam yalnızlığınla yok olsam zamanın içinde
Bu yaşadıklarım sana kavuşmanın sancısıyla kavuşmanın kapısında beklemek
Beklerken o gönül güzelliğinle olmak seni almak kavuşmak için koşmak
Hasret kalmak varmanın değerini bilmek
Değerler ile dolmak yola çıkmak koşmak
Sitemle dolmak sitemle dolmak sana varmanın ilk adımı
Aklımla kalsam isyana koşar gönlümle düşünürüm
Yatıp kalmanın aşkla olmanın yanında geçer sitem gece gündüz
Hasret sitem yalnızlık seninle olmamı hatırlatır bir güneş gibi
Bekle geliyorum yoldayım güneş gözlüm iki nefeslik yoldayım
Boş kalmasın aç kollarını beni düşün öyle sar
İşte şimdi kendin benim gibi gülmeye başladın
Hissediyorum gülüşündeki sıcaklığı
Elin vicdanında gönlünde binlerce defa seviyorum dedin
Bende elimi gönlüne vicdanıma koyarak seviyorum ölüyorum dedim
Gülmüştün kahkahalarla hala o kahkahan kulağımda
Beni sevmeseydin ölüyorum demiştim sana
Sende tutulsun bu dilim gönlüm sana öyle söylerse
Yakarım o dili gönlümü anlatmazsa seni aşkla yakarım
Olmaz canım olmaz sevgilim seni sevmezsem olmaz
Sana varmazsam sevmezsem mahvolur biterim dedin
Gözyaşlarımla akıp yok olmana izin vermem güldün
O an dünyalar benim oldu boynuna sarıldım dolandım
Bir yaramaz çocuk gibi hala peşindeyim seninleyim
Birkaç günlük ayrılık beni senden ayırdı yüreğimi yaktı
Her anımı hasretinle gönlüme ilmik ilmik dokudu
Yokluğun üşütse de şiir gözlerim ısıtır beni
Susmaz içimizde aşk biz onunla canlıyken
Asılır nefret kin onunla darağacında
Yanılgılar uğramaz yanına
Var olmalar varken yanına kaçar yanılgılar
Uzaklığımız gönül ateşimizde ısınmaktı biliyorum
Ve sana ısınarak geliyorum
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç