Bu Blogda Ara

27 Mart 2015 Cuma

Beni Gözleri Yaşlı Bıraktın



 


Bir geldin girdin dünyama mutluluğa boğdun beni ve terk ettin gittin sebebini söylemeden çektin gittin. Beni gözleri yaşlı bıraktın keşke böyle yapmasaydın ben sensizde ağlardım sen olmadan da hasretlik çeker yalnızlığımla baş başa kalırdım, ama şimdi bunlar sensiz çekilmiyor gülüm…

Yüreğimi bin parçaya böldün gittin, zaten senden öncede bin parçaydı alışmıştım, ama senden sonra çekilmiyor be gülüm…

Sanki koşarken terlemiş gibi seni ve aşkını terli terli içtim ve şimdi o ayrılığın ateşi yakıyor bedenimi ömrümü, bugünümü, yarınımı be gülüm…
Derler ki zamanla her şey unutulur, yeni aşklara yelken açarsın yeni aşklara yelken açılır da, gönlün içi boşatılmış viran olmuş ise nasıl yeniden neyle başlanılır, hatta yelkenlinin içi delik paramparça su alıyorsa, yelkenin tüm yelkenleri param parça olursa hangi limanlara gidilir denize batmadan be gülüm…

Bir mevsim değil on mevsim geçse de mevsimler hep kış baharlar gelmiyor… Hiç kimsenin kanatamadığı gönlümü kanattın ve gittin akan kan durmuyor ve gittin gideli hala kanıyor, sensiz yalnızlıkla baş başa iken günleri hoyratça bitiriyordum, oysa senden sonra seninle bir ömür boyu mutlu olacağımı sandığım ömrümü bitiriyorum be gülüm…

Kul Mehmet seni kalbine yazdı nokta nokta
Silinmiyorsun gülüm bir adımda bir ömür boyu
Firar eyledi gönlüm gel ara bul beni bir bakışta
Ne güzeldi bakışın gönül dilin o saran kolların Selvi boyun

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç