Bu Blogda Ara

22 Mart 2015 Pazar

Hayran Bakışlım


İçimi aydınlatansın alev alev yanan ışığınla huzur dolu bakışınla sözünle ey sevgili…

Karanlık anlara bir anda güneş gibi doğansın gülüşünle ey nur yüzlüm sevgilim, avuçlarında aşkı yudum yudum içirensin bal dudaklım.

Nefesin, bir rüzgâr gibi gönlümde huzur ile nefes oluyor, sakinlik mutluluk sunuyor üzüm gözlüm…

Ben senin gülüşüne esir düştüm çok mutluyum, ben bakışına hayran kaldım gelecekten umutluyum, ben sımsıcak sarışına hastayım seninle yarınlara koşuyorum hayran bakışlım…

Bazen sana hangi mısralar ile şiir yazacağımı unuturken üzüm gözlerinle bana bakıyorsun ya o an ilham koşarak beni sarıyor, seni yazıyorum sen kokan mısralarla ey güz güzelim…

Kelimeler heceler mısralar beni unutsa da ben seni unutamıyorum bal dudaklım…


Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç