Bu Blogda Ara

27 Mart 2015 Cuma

Bir Dünya Düşlüyorum





Müslümanların güldüğü
İmanın gönüllere örüldüğü
Filistin de kardeşimin güldüğü
Bir Dünya Düşlüyorum

Bir Dünya Düşlüyorum
Çıkarlar için insanların ezilmediği
Menfaat için insanların ölmediği
Mısırda kardeşimin gülerek gezdiği
Bir Dünya Düşlüyorum

Bir Dünya Düşlüyorum
Gönüllerin zulümle ağlamadığı
İman ile müminlerin gezdiği
Zalimlerin yerin dibine gömüldüğü
Eritre de kardeşimin bana gülümsediği
Bir Dünya Düşlüyorum

Bir Dünya Düşlüyorum
Huzurun İslam ile iman ile estiği
Yoksulların üzüntüden gözyaşı dökmediği
İsrail zalimlerinin kahırla zulümlerine
Müslümanların son verdiği
Bir Dünya Düşlüyorum
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç