Bu Blogda Ara

16 Nisan 2015 Perşembe

Al Gönlümde Seni

Al Gönlümde Seni

Yıktın viran ettin gönlümdeki aşkı
Seviyorum diye çaldın yarınımı
Tükenen değilim ben sensin yanıldın
Yanıldın sen bak yarı yolda sen kaldın
Al gönlümde seni ver sendeki beni

Yalan yanlış sözlerle yıktın dünyamı
Bendim yar candan seven gönül adamı
Ne gönül kapım açtın gülümseyerek
Ne umut kapım çaldın içeri girdin
Al gönlümde seni ver sendeki beni

 Sanma artık sensiz dünyada gülemem
Kapında bekleme artık hiç gelemem
Sen gibi vefasızı artık sevemem
Öğüttü gönlüm seni değirmeninde
Al gönlümde seni ver sendeki beni

Bundan sonrasını hatırlamıyorum
Sen kendinle baş başa kal gidiyorum
Bundan sonra gelme arkamda nafile
Deme sakın bana sen git güle güle
Al gönlümde seni ver sendeki beni

 Kul Mehmet’im hatırım sormaya gelme
Bensiz artık sen bu dünyada hiç gülme
Dilerim Allahtan benden önce ölme
Al gönlümde seni ver sendeki beni
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç