Bu Blogda Ara

15 Nisan 2015 Çarşamba

Takılır Boğazıma




Yediğim lokma takılır boğazıma
Gözlerinde akan gözyaşlarına sebebim diye
Sen simdi kaşların çatık bakarsın bana
Gönlünde fırtınalar eser önüne geleni yıkar
Gönlündeki resmimi yırtıyorsundur sessizce
Gönlün yıkmamak için şimdi çıkmaz sesim
Sensiz yine dargınlıkla geçiyor yine mevsimim
Dilim parçalanaydı kalbini kırmasaydım
Yine gönül sıcaklığınla sarsan beni
İnan kırmak istemedim ben seni
Savurdum kelimeleri dikkat edemedim
Yaprak yaprak dilimde döküldü
Mani olamadım suçluyum
Kayboldum dargın gönlünün gölgesinde
Çilenin sırtında al beni
Gönlünün sımsıcak güneşinde sımsıcak sar
Dünyam oldu bana dar
Ne olur gel kollarınla beni sar
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç