Bu Blogda Ara

13 Nisan 2015 Pazartesi

Nura Gark Oldum

Nura Gark Oldum

Nefsinle olursan iman'dan kaçarsın köşe bucak

Elbette şeytanla da olursan iman sana açmaz kucak

İman ile ol nefsin kaçsın köşe bucak

İman açsın sana kucak şeytan kaçsın köşe bucak

Nefsim ile oldum iman pınarında su içemedim

Şeytana da uydum iman yoluna hiç gelemedim

İman ile oldum iman pınarında su içtim nura gark oldum

İman ile nura gark oldum şeytan paramparça oldu ben mutlu oldum

İmansız taş gibi  ağır ayrılık düştü başıma

Şeytan ile yol aldım sormayın neler geldi garip başıma

Nefis şeytanla olmak kuru karanlık bir umutsuzluk çulsuzluk sorumsuzluk

İman ile olmak gülümsemek umut ile dolmak hoşnut ile dolmak almaktır sorumluluk

İman ile oldum melekler nur yağdırdı başıma

Nurlar yağdı başıma benimle olan şeytanın taşlar düştü başına

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç