Bu Blogda Ara

12 Nisan 2015 Pazar

Koşarak Gelsen

       


Sana kavuşamadım dinmez yârim gönül sancısı
Her gece düşlerimdesin gezersin ömrümün yarısı
Alnıma sürdüğüm vuslata ermeyen aşkımın ak karası
Ne olur gel yârim dinsin gönlümün sensizlik sancısı

Ne olur bir dinle sen ne olur şu vicdanını
O zaman anlayacaksın bana karşı yaptıklarını
Anlarsın işte o zaman sen yârim kaçırdıklarını
Ne olur gel yârim dinsin gönlümün sensizlik sancısı

Yar hasretin yüreğimde kanar yârim ta derinden
Hançer saplanır, sanki kırk bir yerinden
Kanayan yaramdan sen sızarsın her bir yerinden
Ne olur gel yârim dinsin gönlümün sensizlik sancısı

Kul Mehmet’im der ki yârim gel merhem ol yarama
Sensiz tuz basıyorum feryatla kanayan bu yarama
Haydi, koşarak gelsen ne olursun sen bana
Ne olur gel yârim dinsin gönlümün sancısı
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç