Bu Blogda Ara

21 Nisan 2015 Salı

Gidiyorum Rahmana Güle Güle



Ey nefsim ey şeytan yeter artık
Bunca verdiniz bana zahmet artık battık
Rahmandan uzaklaştırdınız gece gündüz yattık
Ömrüm geçti boşuna ömre güzellik katmadık
Verdiğim sözden caydırdınız iyiliğe nifak soktuk
Bana hiç acımdınız peşinizden sürüklediniz
Bir yokluk peşinde götürdünüz
Ey nefsim ey şeytan yeter artık
Aklınızda fikrinizde türlü hileler
Hiç var mı peşinizde gelip te gülenler
Peşinizde gelenler çeker dert ile çile
Artık ben gidiyorum Rahmana güle güle
Def olun gidin dünyamdan acele
Bir gün beni sevmediniz bile bile
Kendi emrinizde uçuruma gönderdiniz arkamdan güle güle
Bağladınız aklım fikrim izanımı yol vermediniz
Çekiyorum besmele
İnsan gibi muamele görmeye
Terk ediyorum sizi gidiyorum Rahmana secdeye

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç