Bu Blogda Ara

23 Nisan 2015 Perşembe

Sen içine kainatı sığdırırken

        


Kalbimin en mahrem yerinde saklanan ve ortay çıkan aşk,nazlı yar anlamaz                         senden yüreğim parçalar,yanar yüreğim kor alev...


Yıllardır aradım seni meğer sen aranmakla gelmeyenmişsin istediğinde gelenmişsin bildim amma,nazlı yar gelmez senle bir olunca anlamaz aşk'tan bilirim ondan dolayı gözlerimde yaş,yüreğime hançer saplanır kanar kanatır acır...


Nazlı yar bir kelebek gibi gelsin omzuma gönlüme konsun isterim ey aşk lakin ben yaklaştıkça o benden umman umman kaçar...


Yare küssem sensiz olamayacağım,sana küssem yar sensiz anlamsız olacak ey aşk...


Bana geldin lakin anlatamıyorum seni,anlamıyor,bundan sonra ey aşk seni dinleyeceğim,gözlerimi kapatacağım içimdeki sen yanan kor alev ile yanacağım,yeter ki sen uzaklaşma güzelliğinle ey aşk, ta ki nazlı yar yüreğimdeki seni hissedene ,anlayana,görene kadar.


Sen içine kainatı sığdırırken ben yarin gönlüne ikimizi sokana kadar sabırla seni anlatacağım,şu an kararan gönlüne senden buseler konduracağım usul usul sunacağım,nazlı yarim'de Allah'ın izni ile yudum yudum seni içecek ey aşk.

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç