Bu Blogda Ara

25 Nisan 2015 Cumartesi

Nasip Dedim Sana Gülümsedim



Ah yarim bir gün yol olmadın bana,sana gelen yolu bulamadım gelen yolumu kapattın dikenler ektin,hiç gülümsemedin yaklaşamadım yanına,yıktın kaşlarını karartın gönlünü ,bilmem ne geçti eline...

Özlemin hasretin yüreğimi kor alev yakarken sanki bakar iken zevk alıyordun ve gülümsemiyordun..


Seni ben seçseydim terk eder giderdim ama gönlüm seçti ona söz geçirmek ne mümkündür,ama gönlümde anlayacak vefasızlığlını ve o zaman sen tek başına beni seni senden fazla seveni bulamadan mutsuzluk içinde yaşayacaksın ve pişmanlığın kahrı ile solacaksın.

Sana bunları söylemek çok zoruma gidiyor ama sen hala gönül kapını bana açmıyorsun ve gülümseyrek bakmıyorsun,aldım gönlümü kapını çaldım al bu gönül aşkı ile senin olsun dedim yüzün çevirip bakmadın be ey zalim...

Nasip dedim sana gülümsedim,kısmetim olursun dedim gülümsedim ama sen ey zalim hiç gülümsemedin bana,ben seni canıma canan olursun diye sevdim ve yanıldım...

Gözlerimde yaşlar aşk sen diye ağlar görmezsin,gayrı senden bana fayda yok elem var,gidiyorum senden uzağa,sen kal vefasız gönlünle kal baş başa,belki anlarsın kadir kıymetimi...
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç