Bu Blogda Ara

19 Nisan 2015 Pazar

Nazlı Yar ile Atışma


Ey nazlım neden beni sen üzersin
Üzersin de kaşın gözün eğersin
Mutlu bir şekilde bana gülmezsin
Bilmem ne olacak bizim halimiz

Beni sen her gün sürekli üzersin
Üzersin de neden beni suçlarsın
Mutluğu çarşıda aldın geldin de
Ben mi senin önüne de koymadım

Kaygılarımda hep seninle başlar
Uykularım o sözlerinle kaçar
Bal değil bak sözlerin zehir saçar
Bilmem ne olacak bizim halimiz

Gülmek için senin kapına geldim
Geldim güzelliğim gül gibi soldu
Ömrüm senin ömrüne hep yol oldu
Sözlerim zehir değil baldır bal bal

Mutlu olacaktık yar bak olmadı
Yüreğim ateşe attın yar yandı
Yüreğini nefret habersiz çaldı
Bilmem ne olacak bizim halimiz

Yüzüm var yârim bakılacak yüzüm
Sözüm var yârim söylenecek sözüm
Bakamıyor sana yârim bu özüm
Kırdın kalbim sevmiyorsun beni sen

Seviyorum ben gönülden yar seni
Sen yıkıyorsun kaşın üzme beni
Tatlı söz söyle az gülümset beni
Seviyorum inan gönülden seni

Yaklaş yanıma öpücük vereyim
Öpücük yetmez sinemde sarayım
Sen iste bir ömür gülümseyeyim
Hatam için af et beni sevdiğim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç