Bu Blogda Ara

23 Nisan 2015 Perşembe

Ne Sen Ne De Ben





Ömür geldi geçti nasıl geçti bilemedim
Bir gün seninle güleyim dedim gülemedim
Kaşların hep çattın neden çattın sormadım
Bir gün yaptığın anlarsın dedim anlamadın
Ne sen tatlı bir aş yedin gülümsedin
Ne de ben tatlı bir aş getirebildim


Daha güzel günler yaşayacağız diye bekledim
Neden kaşlarını çattın bana karşı bilemedim
Güvendim bir ömür boyu seni kazanamadım
Ne sen tatlı bir aş yedin gülümsedin
Ne de ben tatlı bir aş getirebildim


Kul Mehmet kader ne getirir bilemezsin
Allah yazar kul sabırla yaşar bir şey diyemezsin
Ne sızlanırsın sabırla hayatın yaşa
işte o nedenle nazlı yarim
Ne sen sabır ettin ne de ben
Ne sen tatlı bir aş yedin gülümsedin
Ne de ben tatlı bir aş getirebildim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç