Bu Blogda Ara

24 Nisan 2015 Cuma

İman Olmadan



iman olmadan bulamadım yolumu
imansız nefis şeytan kesti yolumu
sırıtarak okşadılar gönlümü solumu
uçurumun başında kıçıma vurdular tekmeyi
kırdılar kolumu kanadımı alay ettiler
vefasızlık hançerini göğsüme sapladılar

anladım ki imandan başka güzel yol yok
iman açtı bana kolunu sardı mutluluk ile
kurumuş gönül bağlarım yeşerdi iman ile
batan güller neşe ile açıldı iman ile
yaralarım kanardı merheme oldu iman
beni düşüren nefis ile şeytan, figan eylerdim
figanıma gülümseyerek sardı nurlu iman

kul mehmet arayan aradığını aramazsa bulamaz
iman olmayınca kul dünya ahirette mutlu olamaz
iman olmayınca gönülde merhamet olmaz
merhamet olmayınca dünya zulümden kurtulmaz
nefis şeytan iman olmayınca yakar yıkar insan insan olamaz
iman olmayınca kulda gerçek kul olmaz zalim olur
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç