Bu Blogda Ara

27 Haziran 2015 Cumartesi

Ramazan oruç bugün dokuz



Ramazan oruç bugün dokuz
Nefret kin içinde yokuz
Kur’an Gül kokan Resul ileyiz değiliz coşkusuz
Gonül  kazanmaya varız
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan

Mumin olmayan hakkın sırrına eremez
 Kur’an Gül kokan Resul ile olmayan gulemez
İman etmeyen dunya ahiret guzelliğini bilemez
Mumin olan nefret kin ile gezmez ,
merhametten başkasını bilmez
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan

Nur Kur’an nur Resul ile olmayan nefsini şeytanı yenemez
İman ile olmazsa önünü göremez 
Üç günlük dünya da rahat’a eremez
Gonüller’e girerek muhabbet sırrına erişenmez
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan


İnsan olan nefret kini koluna takmaz
Gece gündüz gönül kırarak yatmaz
Ölüm var iken haram mal yemez
Merhamet var iken nefreti ile gezmez
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan

İman var iken tacı tahtı malı boş ver
Kur’an yoluna ömrü'nü seri ver
Helal kazandığından fakirin hakkını ver
Merhamet ile gulumseyi ver
Mezar denilen sonsuz hayatın içine sığıver
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan

Çare yok nafile ölüm gelecek yaşayan her cana
İman ile sığalım bu geçici mekâna
Dermansız kalırsan sarıl Kur’an'a
Kur’an ile ol nur Resul uğrar sana
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan

Kul Mehmet’im sanmayın nefsim ile yanmadım 
Sanmayın günahlarım için ağlamadım
Nefsim’i iman ile bağlayam dedim bağlayamadım
Lanat şeytan boş durmadı kanmayım dedim duramadım
Günahım için tövbe kapısına giderken şeytan günahın çok gitme derken inanmadım
Hoş geldin on bir ayın sultanı Ramazan
Hoş geldin 
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç