Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hakkı İle Sevenlerden Ol



Saçlarını dantel dantel sarışına hayranım
Üzüm gözlerinle nazlı nazlı bakışına hayranım
Canıma can veren gülüşüne hayranım
Muhabbetine doyum olmaz tatlı dillerine hayranım

Gül müdür bülbülü çağıran
Bülbül müdür güle ses veren
Gönül müdür aşk için yol arayan
Seni gördüm gülüm aklım gitti başımdan
Oy gülüm

Gül kokuları yayılır o beyaz tende
Cennet kapıları açılır o gülüşünde
Sana hayran oldum ilk görüşümde
Sen mi bana geldin ben mi sana geldim
Bilemedim oy gülüm

Selvi boyun endamın yürür gönlüme
Sen nede güzel yakışırsın bu ömrüme
Tatlı sözler nede güzel dökülür dilinde
Muhabbet eden sen misin dilin mi gönlün mü?
Bilemedim oy gülüm

Gelişinle bildim hasretim feryadım biter
Sensizlik inan ölümden daha da beter
Gül yüzüne bakar bu âşık güler
Gülen sen misin ben miyim?
Bilemedim oy gülüm


Güzel gönlün nakıştan oyası
Aşk ile dökülür gönlünde aşkın boyası
Kul Mehmet seninle mutlu oldum olası
Sen mi beni sevdin ben mi seni sevdim
Bilemedim oy gülüm


Bilsen en olur bilmesen ne olur kul Mehmet
Nazlı yar yanında onunla ol yeter çekmezsin zahmet
Gülümseyerek bak sana bakan nur yüzüne yağsın gönlüne Rahmet
Hakkı ile sevenlerden ol sevdiğinin hatırını bil oda sana yeter
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç