Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2015 Pazar

Yeter Uyutma Beni Ey Nefsim



Sevda ile uyan ey nefsim sabahın seherinde secde için, huşu ile dinle sabah ezanını, uyuma yeter uyuttuğun beni… Bırak gözlerimde secdenin mutluluğu parıldasın, uyku ile uyutma beni…

Bırak yeter nefsim Rahmana ve sabah namazına sadık olayım, her sabah onunla beraber Rahman’a varayım, yeter uyutma beni ey nefsim…

Bırak dünya işi ile beni uğraştırmayı yeter usanmadın mı artık, gel Kuran ile olalım cennet yolunda yürüyelim gül kokan Resule varalım, mutluluğun tadına varalım, yeter uyutma beni artık ey nefsim…

Çaresizliğini bilirsin nefsim ama çare aramayı bilmezsin, gel çare olana Hayy olana yüce Rahmana varalım, yeter uyutma beni ey nefsim.

Ömür yolu kısadır bir ikindi serinliğinde bir nefestir gel ey nefsim Yolumuz HAYY olan yüce Rahmana doğru olsun beraber varalım, yeter uyutma beni ey nefsim.

Gel ey nefsim bırak inadı, bırak şeytan peşinde koşmayı gel haram olsun şeytan peşinde koşmak bize artık, Kuran ile Yüce Rahman yolunda koşalım artık, yeter uyutma beni ey nefsim.

Bilirsin bu dünya fani ama yinede beni yanıltırsın ey nefsim, alışamadım peşinde koşmaya yanlış yönlerde gitmeye gel ey nefsim yakın olana uzak olmayalım Rahman’a secde ile Kuran ile varalım haydi yeter gayri, yeter uyutma beni ey nefsim.

Ömür bir secde hali değimlidir, şükür ile başlayarak biten, Gül Kokan Resul ile gülümseyen yöne varalım haydi nefsim yeter gayri, yeter uyutma beni ey nefsim.


Artık bekletme ey nefsim solduk solduğumuz kadar değersiz dünya malı peşinde, şeytanın oyuncağı olmaktan yorulduk, secdeye özlemle varalım bitsin bu hasret, Sübhane rabbiye'l - a'la" deyip varalım Hayy olan yüce Rahmana secde ile Sübhane rabbiye'l - a'la" deyip, secde de dirilelim yeter gayri, yeter uyutma beni ey nefsim.

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)







Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç