Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2015 Salı

Yüreğinin Deniz Mavisi Bakışına Hayranım



Gönül tespihim ile ismini çekiyorum usul usul, gözlerin takıldı gözlerime, mutluluğu içine katan ve bana bakan gözlerine bir öpüş konduruyorum ve sana gönderiyorum, gülümseyerek…

Yalnızlığımı seninle darağacına astım, yanımdasın gülümsüyorsun, yanındayım sen kokan ömrümü seyrediyorum o gülen gözlerinde, zamanın kıymeti yoktu sensiz, şimdi zaman seninle değerli, seninle anlamlı…
Kilitli sandıklarda saklı düşlerim gelişinle özgür oldu, bizimle beraber yarınlarımıza gülümseyerek yürüyor, bana dokuna her bakışın, her tenindeki o sıcaklık ve kokun bir sevda kokusu, mutluluğun gönlümde bahar çiçeklerini açtırışı, özgürce aşkı yaşamanın habercisi…

Yüreğinin deniz mavisi sevgisine hayranım, yakamozlar gibi parıldayan gülüşüne hayranım… Bana baktığında sevgi ile açan gamzendeki gülüşlerine hayranım… Artık seninle gözlerim boşluğa takılmıyor gülüşün doluyor gönlüme seni bana gönderen Yüce Allah’a şükürler olsun, bir tanem nur tanem gül tanem…

Sesin benim nefesim, nefesin gülüşün oluyor… İsmin gülüşünle gönlüme döşeli bir lale bahçesi, gözlerindeki o tatlı bakış aşkı nakış nakış gönlüme işliyor, hoş geldin dünyama mutluluk aşk getirdin, gülüş getirdin beni bana getirdin gülüm çiçeğim…
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç