Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2015 Perşembe

Gel Viran Olmuş Şehirleri Gezelim



Korkma karanlıklarda
Yüreğimi yaktın onu yakıyorum
Hava soğuk diye üşüme
Yaktığın yüreğimde gel ısın bekliyorum
Mevsim kış ağaçlar kurumaz
Ağlattın beni döktüğüm gözyaşları ile suluyorum
Yarınlarında kork
Yakıp yıktın gittin mutlu yarınların olacak sanma

Tüm gönül kapılarımı yıktın gel
 Ömrümü yıkarım üstüne basta geç
Sabah vakti gölgelikte gezme
Gözlerimdeki aşkımın ışığında gezin yolunu seç
Gönül denizleri mi kuruttun gel korkma boğulmazsın
 Kuruttun ya sen terk ettin gittin
Gözyaşlarımla gönül denizimi doldurdum
Gel kendi feryadınla akıttığın gözyaşlarımda yüz

Sen kış ayında farz etki bahar sen yalancı gönlünde
Yalancı baharları yaşa yalancı dünya evinde
Bırak tüm güzelliği gönlünde feryat etmesin
Terk et bu dünyayı dünya rahat bir nefes alsın
Sen benim seveceğim kadın değilsin bilirim
Ben senin için sevilecek adam değilim
Yaktık zaten tüm sevgileri aşkı
Gel viran olmuş şehirleri gezelim
Viran hallerimizi görelim ağlayalım sessizce

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç