Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2015 Cuma

Hayırlı Olan İçin Bir Adım Atmayanın, Hayırlı Olanı Beklemesi!


Kişilerin kendi nefsi için istihare namazına veya rüyasına yatacaklarına, güzelliklerin insanların mutlulukları için bir şey yapabilir miyim endişesi içinde olmaması, hayatın her alanında - gördüğü rüya gören kişiyi bağlar-gördüğü rüyayı yorumlama telaşına ve endişesi gibi gereksiz olan peşinde bir ömür boyu boşuna koşmaya  devam eder. Kendi elimizle başkalarının mutluluğu için adım atmayan, kendi zevki dünyalık zevki için milyarları harcar, fakir karnı aç olan için bir milyon lira harcamaz, ondan sonra hayırlı olanı aramaya çıkar, renklerin mana ve anlamı peşinde koşar.

Hayırlı olan için bir adım atmayan, hayır beklemesin. İnsanların mutluluğu rahat ve huzur için istihareye namazı kılan ve yatan var mıdır? Hayır sanmıyorum! Samimi olarak yapıldığı takdirde, kalbe mutlu bir doğuş olabilir, istihare sonucu bir ferahlık ve rahatlık olursa o işin hayırlı bir iş olacağına, sıkıntı ve darlık olursa olumsuz olacağına dair işaret edilir, farkında iseniz ülkemiz kaosa gidiyor, onun düzeltilmesi veya kaosun düzelmesi yok olması için istihare namazı kılanımız ve yatanımız var mı? Niyetlerimizi fikrimizi izanımızı İstihare namazı kılmasını izin veriyor muyuz? Niyetimiz fikrimiz izanımızın rahat huzurlu bir mekânda yatmasına, olanları merhametli bir ortamda anlamasına imkân veren var mı? Hayır! Sanmıyorum! Beş vakit namazda secdede duası vatanın huzuru için olanın duası var iken kim ülkemin huzurunu Hangi fikirsiz yıkabilir?


Hep birlikte dua etmedikçe huzuru bulamayacağımız kesin veya niyetimizi huzurla iyilikle baş başa bırakıp kötü niyetimizi uçurumlara atmadıkça huzuru zor buluruz bu dünyada! Selam ve dua ile.
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç