Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2015 Perşembe

Gizli Olan Her Şey Aşkımda Gizli



Yağan yağmurlarda mı ıslansam
 Akan durmayan gözyaşlarımla mı ıslansam
 Ak göğsüne mi yaslansam
Taş kayalara mı yaslansam bilemiyorum
Seçeyim diyorum seçemiyorum
Gözyaşlarımla ıslanıp
Taş kayaları bağrıma basacağım
Belli gideceksin terk edip kaçacaksın
Ne söylersem dinlemeyeceksin
İnadın uğruna terk edip gideceksin
Git öyle ise git
Ben yağmur gibi yağan sensizliğe koşarım
Yağmur gibi sen akan gözyaşlarımla yıkanırım
Sen kokmayan sarılmam ile sen kokacak
Taşlara kayalara yaslanır yatarım
Bu gönlüm virane olmuş yıkılmış umurunda mı?
Kahır eden sensizlik beni yüreğimden hançerlemiş
Umurunda mı bana el olan elin kadını
Toprak beni senden daha vefalı sarar
Çek git öyle ise git
Dönme sakın bir daha pişman olursan
Sanma her şey sende gizli
Gizli olan her şey aşkımda gizli
Bilemedin yanıldın nefreti içinde gizli
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç