Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2015 Cumartesi

Sen Korkma Çekinme Yola Düşte Gel




Gel de hicranınla gel
Üzme yeter ayrılıkla
Ayakların kırıksa da gel
Ben sana ayak olurum hicranınla gel
Unuturum hicranı gelişinle
Vuslat sayarım hicranı sen yeter ki gel
Gözlerindeki yaşlarınla gel silme
Ben silerim sen yeter ki gel
Sonbahar yaprakları gibi solmuş olsan da gel
Ben bahar çiçekleri gibi
Yüreğimdeki aşkla yeşertirim seni
Kurumuş dal olsan da gel
Umutlarımla seni yeşertirim sen yeter ki gel
Kış gibi donduran gözlerinle gel
Ben güneş olur ısıtırım seni
Pişmanlığın kor alevi varsa yüreğinde korkma gel
Nisan yağmurları olur söndürürüm yüreğindeki kor alevi
Sen umutsuzluğunla yeter ki dön gel
Aşkımdaki umutla yüreğinde umut olurum
Sen yeter ki gel
Dert ve hüzünler sırtında yük olmuşsa da gel
Ben o yükü sırtıma alırım paylaşırım gel
Seni ilk gördüğüm günkü gibi güzel olmazsan da gel
Kalbimde seni ilk gördüğüm günkü aşk duruyor
Sen korkma çekinme yola düşte gel
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç