Bu Blogda Ara

30 Ağustos 2015 Pazar

Aşk'tan Fayda Yok Artık


Sevdamla bir yerlerde hasrete bürünürken
Vuslat bana gelmeden aşk yolumu bölerken
Vuslat gülümsemeden sırtını yan dönerken
Aşk'tan fayda yok artık yüzümü döndüm artık

Kaderimi eline boşa bıraktım yandım
Belki seversin dedim sahte sevgine kandım
Peşinden koşarken ben yarı yolda da kaldım
Aşk'tan fayda yok artık yönümü döndüm artık

Sevmekti suçum benim diyar illere kaçtım
Belki gelirsin diye karanlık yola baktım
Gülümserim ben derken ağlayanlarla yattım
Aşk'tan fayda yok artık elimi çektim artık

Uzun zaman ben gizli sevdim seni yanıldım
Aşk sırrına ereyim dedim ben eremedim
Gece gündüz ağladım aşk'tan tat alamadım
Aşk'tan fayda yok artık dilimi kestim artık

Yağmurlar toprağıma yağar sen diye artık
Sen diye yağmazsa da çamura kadar battık
Rahata erip sanki huzurla mı biz yattık
Aşk'tan fayda yok artık tüm sözüm bitti artık

Kul Mehmet'im ahın'la kal artık sen baş başa
Var git kendi yoluna nasıl yaşarsan yaşa
Bilemez kul yaşarken neler gelir bu başa
Aşk'tan fayda yok artık gönlüm yıkıldı artık
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç