Bu Blogda Ara

1 Eylül 2015 Salı

İlham Yine Felsefe Tarafından Esti Geldi.

     
    

Bugünlerde felsefi düşünüyorum a dostlar bilmem neden
Rüzgar hep o yönden esiyor kafamda kel biraz hissediyorum hemen
İlham o yönden geliyor gelme diyemem açtım kapıyı aldım içeriye
İnsanlık tarihine bakıldığında güya insanlar kendi düşünceleri ile
Politik ve düşüncesel anlamda patlama yapmıştır deniliyor
Doğru Hitler, Mussolini ve diğerleri atom bombası ile çok güzel
Patlama yakalamışlar insanların hayatı ve mutsuzluğu adına
Güya efendim bilmem hangi filozof kendi fikri ile
İnsan hakları alanında çok büyük yaklaşımlarda bulunmuş
Kölelik gibimi teni siyah olduğu için insanlık dışı muameleye maruz kalanları
Görmeyen hissetmeyen dinden imandan yoksun düşünceyi
Taşıyanlar mı o batının filozoflar mı?
Ülkeme saldırarak kendisinin olmayanı sahiplenerek
Çanakkale de hezimet uğrayanların fikrini taşıyan filozoflar mı?
Bugün Filistin de Suriye'de doğu Türkistan da yaşananları görmeyen
Kör gözlü filozof veya düşünce sistemimi
Güldürmeyin beni
Hiç güleceğim yok
Birazda karnım tok
Sizin için dünyadan ötesi yok
Yabani stok avcıları
Avrat pazarında avrat alarak tecavüz edenler
Osmanlıya ecdadıma harem kurarak gününü
Gün ettiğini dizilerde yalan dolan yazanlar mı?
Ecdadım hangi güne evinde koltuğunda rahat oturdu
Feryat ve zulüm eden o kendini filozof sana kılıksızların
Zulmü altına inleyenlere yardıma koşmaktan
Ne zaman koltuğunda rahat oturdu
Güldürtmeyin beni
Her zaman balans ayarı ile ayar yapılanlar
Çamura saplanarak yeniden doğrulmadan
Pisliğe batanlar
Sorular için mi felsefe
Felsefe için mi soru
Sorumsuzluk için mi felsefe yaptılar bilinmez
Yaptıkları ortada görmedim de denilmez.
İşte felsefe veya düşünce akımı
Birleştirici felsefe veya düşünce der isen gönül adamı dersen
Ahmet Yesevi'miz
Mevlana'mız gönül dostu düşüncesi ile gönülleri saran
Yunus Emre'miz
Hacı Bektaşi velimiz
Pir Sultan abdalımız ve diğerleri
Eline değil yanına yaklaşarak hava alamazsınız

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç