Bu Blogda Ara

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Açık Oturum Da Ana Baba Muhalefet Adaptasyon Motivasyon Sorunu...ÖYKÜ.




-Olaylarda geçen kişiler sadece hayal ürünü değil gerçektir,ülkemde yaşayanlardır üzülerek söyleyeyim-
-Babacığım
-Efendim kızım.
-Okulda arkadaşlar senin çalıştığın kanal ve senin yaptığın tartışma programının gerçekleri yansıtmadığını, konuklarında senin gibi yalan söylediğini söylüyor arkadaşlar.
...
-Ben arkadaşlarıma ben küçüğüm yaşım altı diyorum, bilmiyorum diyorum, babana sor sana söylesin diyorlar, hem onların babası annesi onlara her şeyi söylüyorlarmış, sen bana neden söylemiyorsun, babacığım?
-Şe... Şey kızım onlar yani, sen küçüksün... Babalar yalan söylemez kızım...
------------
-Sayın seyircilerimiz bugünkü açık oturumuz toplumuzdaki şiddet olayları ev sahipliği yapan silo, sayın sefahattin bey
İçinden" ne beyliği rezil demem gerekiyor ama neyse, aynı pastayı bölüşüyoruz uygun kaçmaz"
-Toplumda sizi bu isimle çağırdıkları için silo diyorum umarım beni yanlış anlamazsınız?
İçinden yine "Zaten yıllardır senin sözlerini fikrini yanlış anladığımız için sürünüyoruz ya utanmaz" sesini kes iç konuşma duyan olur, paraların yolu tıkanır kalır aman ha"
Silo
-Ney ün anlamaz mıyım, dur beş Dakka beni bir telefonu edeyiz, yanlaş anlayıp anlamadığımı sorayım eyle cevabın vereyim.
Yine spiker iç konuşması ile
"Ulan senin fikrini soranda kabahat fikir yok ki hepsi ısmarlama hem bu ne biçim konuşuyor yoksa ben mi böyle konuşturuyorum" kes iç ses konuşmayı yayındayız--Tamam siz arayın sorun ben diğer katılımcı daha önceden size karşı olan ve her neden nasıl oldu ise şimdi sizinle aynı fikirde olan küçük ve büyük ana muhalefet başkanları milletvekilleri ile başlayayım.
Bu arada silo telefonda konuşur
-Alu şey efendüm rahtsuzluk verdüm, şümdü, televüzyonda toplantıdayum, süz, üzün vermüştünüz şümdü spikür bilmüm neden rahasüz, pardün efendüm izldüğünüzü unutmüşüm.
Silo gelir koltuğa oturur spikerin konuşmasını böler.
-Tamamı en rahatsüzlük düymüyorüm.
Spiker derin bir oh çekerek
-Evet, nerede kalmıştık sayın katılımcı arkadaşlar evet şimdi hatırladım, sizler daha düne kadar siloya karşı iken, neden birden suçluluk duygusu ile dolu adaptasyona aykırı düşünceler içine girdiniz ?Sayın Hüsamettin milletvekilim bey siz buyurun.
-Efendim bize bu özgürlük dolu imkânı verdiğiniz için.
Spiker özgürlük lafını duyunca iç sesi yine "Ulan yıllardır basın özgürlüğü diye özgürlük zırvalarımızla insanların özgürlüğünü kısıtladık, karaladık yerden yere vurdu" kes iç ses duyan olacak.
-Bize bu özgürlük dolu, bak üstüne basa basa söylüyorum özgürlük ile özgürlüğü kısıtlanan arkadaşımıza sahip çıkarak kasamızı doldurmak, pardon kaslarımızı nefesimizi boşa harcamamak adına sahip çıkalım dedik.
Spikerin iç sesi "haydi sor soruyu çekinme ya batarsın ya kahraman olursun"
-Efendim peki insanların vatandaşların askerlerin her gün ölmesine seyirci kalmak
Hüsamettin Bey hemen atıldı
-Sayın spiker sen ne dediğinin farkında mısın arpa az mı geldi yoksam?
Hemen yüzündeki kızarıklığı anında yok eden Hüsamettin milletvekili
-Buyurun devam edin müdahale etmek zorunda kaldım.
-Zaten hep müdahale etmediniz mi etmedik mi?
Hepsi bir ağızdan
-Sen ne söylüyorsun, söylüyürsün?
Spiker iç ses sandığı sözleri canlı yayında söylemiş oldu, artık geri dönüş zordu, devam etti.
-Buyurun Hüsamettin milletvekilim her ne iseniz!
--Şey spiker! Kardeşim hasan beyefendi, sanki tansiyonun unumuz çıkıyor, bir ayran getirin hemen, ayran yoksa koyun kuzu getirin hemen sağın, yoğurt yapın ayran yapın kardeşimiz içsin.
"Spiker ah ulan ne fırıldak dönersiniz, biz bugün bu kanalı ele geçirdik, sizi kendi nefretin ile boğalımda görün"
Spiker
-Sağ olun buyurun sizi dinliyoruz.
-Öncelikle sorunuzda, algılama eksikliği var gibi geldi galiba, sezgilerinizde düşüş var her ne ise, kardeşimiz silo haksızlığa uğrayınca Amerika'da sayın... Arayarak evin dekorasyonu için aradığım, pardon sayın seyirciler, mikrofonda parazit var galiba. Beni arayarak mağdur olan kardeşimiz tabi o zaman bilmiyorduk yeni öğrendik, buda bizim gibi Cumhurbaşkanın hızlı yükseliş ve ekonomiye yön veren tırmanışını beğenmediği ve zarar ziyan uğra, hey yönetmen mikrofonu değiştirin, parazit var bu benim sözlerim değil araya hat karışıyor...
Sözleri ile kurtarmayı denerken spiker iç sesi ile "siz ilaçlı ayranı benden önce içtiniz"
Mikrofonlar göstermelik değişildi.
-Teşekkürler ederim, arkadaşlar, aman dikkat parazit var, nerede kalmıştık, bu amer ikadaki arkadaşım İsrail de cumhurbaşkanına olan sinir olan... Ricası ile sahip çıkalım dedik, hem de adaptasyon sorunun çözelim, algılarımız seçici olsun.
Spiker
-Algılamada seçicilik, diğer insanların ölümüne seyirci kalmak mıdır acaba?
Silo atıldı elindeki telefon konuşmasını bitirdikten sonra
-Ula sen ne söylüyün, bizi izlüler efenüm, çok küzdü bana, ben aslünde dünü ödemenü, pardün çantanü bizdü bırakmıştün ya getirüp vermüştüm, dememü söylur efendüm.
-Tamam, sonra söz size gelecek, evet neler söyleyeceksiniz, algılamada seçicilik dediğiniz nefret söyleminize veya nefret peşinde koşmanıza?
-Sayın spiker bizim seçici parametrelerimizde arıza vardı...
Bir anda Hüsamettin Bey olayı çaktı ve
-Olabilir algılama mekanizmamız yanlış çalışıyor olabilir, yani kul yapısı sonuçta.
-Efendim demiyorum yani bu algılama mekanizmanızın bozukluğu ile kaç asker polis şehit oldu, farkında mısınız? Sayın bahçesizlerin milletvek... Milletvekili olmayan siz ne dersiniz, sizinde mi algılama mekanizmanızda bozukluk vardı?
Bahçesizliğin Milletvekili şaşkınlık içinde
-Şey bizde türüne göre ayrım fikrimiz ile gereken ne ise hepsine tüm huzura giden yolları kapamak adına muhalefet olduk, şey bu benim mikrofonda cızırtılı galiba araya girenler mi var, paralelden ama paralelden olmaz onlar bizimle aynı fikir ayrımı tezini savunuyorlar, yoksa kalıplarını mı değiştirdiler Sayın Hüsamettin milletvekilim olmayan ne dersiniz?
-Ayrım fikrine karşıyız, dokunarak dokusal bakışa da karşıyız, ihanet içinde olduğumuz savı nereden çıktı?
Spiker
-Kimse söylemedi sayın milletin vekili olmayan, siz söylediniz ya
Şaşkınlık içinde
-Yo ben söylemiş olamam, beş tepede beş katta oturan benim değil ,Cumhurun başkanının komplosudur bu.. Biz adaptasyon motivasyon modifasyon ile yeni modifiye edildik, değil mi muhalefet başkanım pardon başkanı, sizde bir şey söyleyin...
-Biz o modifiye, motivasyon anlamaz bilmeyiz, fikirsiz fikirasyonların rüzgârında hiç durmayız, ama o beş tepede oturan beş katlı evin sahibi benim cumhurum değil, milletin cumhurbaşkanı da tüm takdirleri alıyor, hem dışarıdaki dostlarımızı kızdırıyor, fırça yemek den usandık hab... habersizlikasyon kanallarında bize söylenenleri bir defasına adaptesi neydi adaptasyon evet sağlayalım dedik bir defalığına.
Spiker
- Silo arkadaşlar silo nereye kaçtı o yerdeki pislik kokuda neyin nesi?
Kameraman
-Biraz önce telefonla talimat alan silo kaçtı ve arkasında ise bu mokaları bıraktı kaçtı.
Anlamam muhalefet başkanları, milletin vekili olmayanlar şaşkınlıkla birbirlerinin kızarmış bozarmış suratına baktı. Hüsamettin ana muhalefetin anası...
-Yok, onun kabızlık sorunu vardı ama!
Spiker hiddetlenerek
-İşte adaptasyon peşinde koştuğunuzun karşılığı, alın koklayın koklayın.
-Yok, yok telefonla görüşürken belki sinyal sorunu yaşamış...
Spiker hiddetle
-Sizlerde sinyalizasyon düzeni de mi var?
-Yok mu?
-Yok, bayağı kaçtı, sıvıştı, algıda size moka seçiciliği bıraktı
-Böyle konuşmayın sayın spiker, seçiciliğimize, fikrimizdeki algılama mekanizmamıza laf söyletmem, hem biz muhalefet değil miyiz, bana ne bana ne ben her şeye hatta kendime her şeye muhalifim, yeter yıllardır aynı muhalefeti yaşamaktan kendimi hayatımı yaşayamıyorum... Bu muhalefetin konuşma savlarını süzgeçte geçirelim diyorum beni dinleyen yok.
Spiker küçük ana muhalefet başkanı milletin vekiline dönerken onunda yerinde olmadığını görünce, ana muhalefet milletin vekiline soruyu sormak üzere döndüğünde onunda yerinde olmadığını gördü. Seyirciler dönerek...
-İşte halimiz böyle sayın seyirciler, sizleri sav mav, adaptasyon, madaptasyon ile kandıranların hali, hepsi kaçmış, onlar kaçtığına göre benim sizden olan özrümü de böyle onların gerçek yüzlerini ve kendi yüzümü çıkarmanın gerçeği ile af edin, hayırlı akşamlar.
Bir anda köpürerek gelen z kanalın sahibi bir bomba gibi patlamak üzere idi, kanalın santralı telefonları yanmış kilitlenmiş bir anda iflas ederek spikerin üzerine yürürken, yere düştü mokun üzerine serildi kaldı. Spiker
-İşte efendim mok ile olan mok üzere ölür gider. Fikirlerdeki çeşitlilik insanların birbiri ile seçtiği parametreleri yok sayıyor ise, yok atalardan kalma din ile alakası olmayan savların süzgecinden geçirerek, bu inançları onlarca kendi parametrelerine uymuyor diyorlarsa bilmelilerdir ki her fikir farklı özellikleri taşıyordur, kendi fikirleri nasıl kendilerince doğru kabul sanıyorlarsa, karşısındakinin fikri parametreleri kendince doğrudur. Önemli olan hangi parametrenin kime veya neye göre doğru olduğunu bulmak konusunda hem fikir olmak gerçek olan doğruyu bulmaya çalışmak olmalıdır. Hayırlı geceler sayın seyirciler... Pardon sayın seyirciler, Bu tehlikeli düşünceler savlar dünyamızın ve insanlığın geleceği için büyük bir tehdit oluşturuyordu bende geç anladım. Fikirsizlik değişikliğinden en çok etkilenecek olanlar ise çocuğum ve eşim oldu, hatta kızım bana fakir ve korunmasız olan insanlar bana küfür ettiğini anlatırken o an anladım fikirsizliğimizi... Çocuklarımın ve sevdiklerimizin geleceği tehdit altında olduğunu anladım. Şu an yerel, ulusal ve tüm dünya yayın yapan kanalımız hepimizin nefretini gözler önüne serdim, artık uyanıp uyanıp, harekete geçme zamanı dedim ve sizlerin yanında olmayı seçtim. İnanç ve diğer ahlaki değerlerlerimizin, fikirsizlik değişikliğine karşı harekete geçmesine izin veremezdim ve bu bende bir zorunluluk haline geldi ve onlarla beraber benim gerçek yüzümde meydana çıktı sizlerden özür diliyorum.
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç