Bu Blogda Ara

30 Ağustos 2015 Pazar

Seni Seviyorum Derken...




Seni Seviyorum Derken...


Asıl olan seni seviyorum derken, sevdiğin kadının gönlünde gül olarak açabilmek, kokun ile onu sarman, aşkın deryasında yürüterek mutluluk ile gülümsetmek, yoksa kuru kuruya seviyorum demek herkesin yapacağı, geçici duygu ve heveslerdir. 

Severken sevgi çiçeğini iki gönülde yeşertmek ve gönül elinle, gülümseyerek sunmaktır, sana bakarken kendi mutluluğunu görmesidir kadının, seni seviyorum derken... 

Nefes alırken, huzurla seni seviyorum derken, huzur çiçeği ile gülümsetilendir kadın, seni seviyorum derken, gamzesine gülücüklerin binlercesini cümle cümle, hece hece sığdırmaktır... 

Alnındaki elindeki gönlündeki aşk ile gönlünde yükselendir kadın, seni seviyorum derken, zaten budan gayrisi günümüzde yaşadığımız içi boş altı ay süren aşklardan öteye geçmeyen adını sonsuz mutluluk veren aşkla kirlettiğimiz duygulardır şimdilerde adına aşk dediğimiz.

Mehmet Aluç



__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç