Bu Blogda Ara

4 Eylül 2015 Cuma

Seversen Her Gün Yaşarsın Bayramı



Kim sever ki o gönlü perişanı
Merhamettir onu yapan Rahmani
Aşk yapar onu candan seven hayranı
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Ah seni sevgilim gönlümde görsem
Seviyor diye canında mutluluğa ersem
Zülfüne gül olup hep seni sevsem
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Sanma aşk seven için hevestir
Mutlulukla alınan bir nefestir
Candan sevdiğinde gülüştür
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Derya içinde mutluluk
Yârin gönlüdür bilmezler
Yâri candan sevmeyince
Candan mutluluğu görmezler
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Candır cana sevgili can
Sevgi yoksa gönlünde sen yan
Dünya iki kapılı bir han
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Nazlı yar gönül'e olur fer
Ne varsa gönlünde önüne ser
Aşk ile dökülen nimettir alında ter
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Sevgi yoksa canda canın duymazsın
Dünyada hiç bir şeyin kıymeti anlayamazsın
Yaşarken yaşadığını söyleyemezsin
Seversen her gün yaşarsın bayramı

Kul Mehmet'im aşk ile yâri sevdim
Gördüm gönül gözü ile canım diye sevdim
Aşk ile onun gönlüne kendimi ettim takdim
Seversen her gün yaşarsın bayramı
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç