Bu Blogda Ara

29 Kasım 2015 Pazar

Buruk Bakar Yetim



Gönlün etrafı çevirmiş derin kapkara mezarlık
Feryada koşan nedir bu sendeki acımasızlık
Hiç mi kalmadı gönülde merhamet eden insanlık
Buruk bakar yetim sahipsiz kalan eş biten umut              

Titremiyor yürek niyetler almış uçuruma koşuyor
Zalim vicdansızın ekmeğine yağ sürmeye koşuyor
Yıkılır yürekler yanar canlar nasıl nefretle coşuyor
Buruk bakar yetim sahipsiz kalan eş biten umut

Maziyi silen silik yarınsız karanlıkla nasıl mutlu olur
Vatanın her taşında feryat yürek yakar bu nasıl insanlık
Böylesine nefret kin bir gönülde nasıl bir yazgı olur
Buruk bakar yetim sahipsiz kalan eş biten umut

Kul Mehmet'im bu acıyı var mı açıklayan bir tercüman
Etrafı nefretle nasıl kaplar kara kapkara bir duman
Nasıl kırıldı böyle gönüller nefret eline düştü halimiz yaman
Buruk bakar yetim sahipsiz kalan eş biten umut

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç