Bu Blogda Ara

3 Aralık 2015 Perşembe

Engelli Değildir.



Bedenin eksik olması sakatlık değildir
Bedeni çalışmayan özürlü değildir
Bedeni adım atmayan engelli değildir
Fikri duygusu niyeti bozuk olan
Eksiktir
Özürlüdür
Engellidir

İnsan hayatını çalmaya kalkan
Fikri ile fikirleri yok sayan
İnsan hayatına pranga vuran
Duygusu olmayan
Hissi olmayan
Eksiktir
Özürlüdür
Engellidir

Sevgi nedir bilmeyen
Af etmeyi sevmeyen
Kendin başka hayatın üstünü çizen
Eksiktir
Özürlüdür
Engellidir

Yarınları yıkan
Kendine sadece yarınlar kuran
Düşleri karanlığa boğan
Soluğu nefret kokan
Eksiktir
Özürlüdür
Engellidir

Bedeni eksik olmak sakatlık değildir
Bedeni çalışmayan özürlü değildir
Bedeni adım atmayan engelli değildir
Olsa olsa hayata bir sıfır yenik girmiş kul denir
Olsa olsa hayatı bir adım geride yürüyen kul denir

Bir sokağın karşısında karşındayım
Senden ayrı değil seninle aynı duygudayım
Hayatın telaşında seni unutmuş değilim
Ağlasan da gülsen de hep yanındayım
Sensiz olursam ben engelli özürlü sakat olurum
Sen varsan yanında ben tamım
Ben seninleyim adım adım
Sensin benim gönül bağım
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç