Bu Blogda Ara

19 Ocak 2016 Salı

Bensiz Ziyaret Edersin





Yollarımız tekrar karşılaşır buluşur muyuz ola
Tekrar karşılaşınca bakışmamız çok sürer mi ola
Belki yine aramıza ayrılık perdesini çekeriz mi ola
Yoksa ayrılık kapısını kapatır yeniden birleşir miyiz ola

Bana kalsa tekrar karşılaşmamız artık imkânsız
Sen arzuların peşinde koştun olan sensin haksız
Ayrıldı ta o günden yollarımız kaldık amaçsız
Beninki olunmaz bir dilek yüreğimde yanar boşuna

Açtım elimi Mevla’ya sen çok yaşa diye
Dileğim gerçekleşir dedim olursun bana hediye
Bilirim sen gelmezsin öyle çat kapıyı çalıp pat diye
Bizsiz kaldık artık yaşıyoruz aşksız tek başına

Kul Mehmet’im bilmiyorum sen nerdesin
Elbet bir gün bizim buralara sen gelirsin
Utancını gizlemek için yüzüne siyah perde çekersin
Kazdığın aşkımızın mezarını bensiz ziyaret edersin
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç