Bu Blogda Ara

23 Ocak 2016 Cumartesi

Bu Dünya Bana Olur Dar


Önüme nefret ile çıkanı döverim
İnsan insan gibi ise insan gibi severim
İnsanlara küsüp sanmayın başım alır giderim
Nar ateşinde yansam da sabır ile beklerim
O ateşi söndürmez isem bu dünya bana olur dar

Ah edeni görünce yüreğim sıkılır ahına çare ararım
Acı dertlerin içine bal reçel azda neşe katarım
Kattığım neşeyi pazarda bedavaya satarım
Sanmayın her gece herkes gibi döşeğimde yatarım
O ateşi söndürmez isem bu dünya bana olur dar

Dilleri har sözler yakar görür üzülürüm
O sözlerin karşısında sanmayın yeni gelin gibi süzülürüm
Dilime güzel sözleri alır yakan sözleri uçurumlara süpürürüm
Bu gidişat iyi olsun diye formül arar gece gündüz düşünürüm
O ateşi söndürmez isem bu dünya bana olur dar

Kul Mehmet’im şükür et sen bu gününe
Güzelliği al ser sen bu milletin önüne
Güzelliği bilmeyenin sok sen o kör gözüne
Hakkı bilen millet ile sen dön yönün hakkın yönüne
O ateşi söndürmez isem bu dünya bana olur dar

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç