Bu Blogda Ara

17 Ocak 2016 Pazar

Hiç Duymuyorum Artık Ben



Gönlümde yine başladı firak sancısı
Üşüyorum üstümden kaldırın yalnızlığımı
Boşuna gözyaşı döktüm cefasını çektim ayrılığın
Ayrılık yerin dibine batsın birisi versin bana mutluluğu
Gelip geçici sanki bana göre mutluluk
Hadsiz firaklara yürümek beni yok ediyor
Bu firak ki akıl şuur ile beni benden alıyor
Ebede kadar yürümek istiyorum vuslata
Bunu kalbi yanık olanlar anlar vuslata hasret kalan bilir
Zahir duygularım yabancı artık bana
Ayrılık yerin dibine batsın birisi versin bana mutluluğu
Bir ürperti esiyor ötelerde
Vuslat mı geliyor gözlerim yollarda
Susmak kadar bekledim gelen yok ortalarda
Dilimi firak illerinde bıraktım artık lazım değil bana
Nisansız iklimlerin yaprak dökümü arasında sıkıştım kaldım
Kırdım silah gibi kurşun sözlerin namlularını attım uçurumlara
Ayrılık yerin dibine batsın birisi versin bana mutluluğu
Ucu yanık sevda türkümü kaybettim yanık kokusunu arıyorum
Bir o kadar soğuk iklimlerde bir o kadar düşsüz mevsimlerde
Zayi olmuş haziran yapraklarının arasında arıyorum bulamıyorum
Suskunluk kadar bağırıyorum
Feryat ediyorum sanıyorum yanılıyorum
Akıl oyunlarının mevsiminde şaşırdım kaldım
Bilmiyorum kim figüran seçemiyorum
Omzumun etrafında dans ederken firak
Kovalayamıyorum susuyorum
Şehrin gürültüsü gibi firak yüreğimde
Davul çalıyor aydın havasında duymuyorum artık
Her yolun başında sonunda kaçıyorum
Çıkmaz sokaklara varıyorum
Anladım artık kaçışı yok
Yaşamak  zorundayım firak'la umursamıyorum
Çaldıkça gönül kapımı kırarcasına hiç duymuyorum artık ben
Duvarda paslı çivi gibi hissizim artık gerek aklamadı duygulara
Bana yüzünü çevirene çeviriyorum yüzünü görmeye gerek yok
Peşindeyim yelken ile akrebin koşuyorum kalıyorum soluk soluğa
Döküyorum serpiyorum yollara
Yanarak külleri kalmış kalbimin küllerini
Ayrılıklara açılan tüm istasyonların kapılarını kapattım
Nöbetçiyim şu an  kapısında
Çaldıkça gönül kapımı firak özlem gözyaşı yıkarcasına
Umursamıyorum hiç duymuyorum artık ben
Mehmet Aluç-Kul Mehmet


Firak:Ayrılık


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç