Bu Blogda Ara

23 Ocak 2016 Cumartesi

Yarar Sağlamaz



Ne işe yarar düşündün mü o diller
Ne işe yarar yanda duran o eller
Ne için yaratıldı verildi o gözler
Bilmedinse neye yarar sana söylenen o sözler

Ah o diller ne güzel konuşur aşk ile
Ah o eller ne güzel sarar şefkat ile
Ah o nur gözler ne güzel bakar merhamet ile
Sende yoksa aşk neye yarar aza ile beden
Bilmedinse neye yarar sana söylenen bu sözler

Gönül aşk ile bilmeli hürmeti
Sabırla beklemeli gurbeti
Silmeli gönlünde nefreti
Aşk ile iman ile hak etmeli nimeti
Bilmedinse neye yarar sana söylenen tüm sözler

Az ne olur bu sözleri dinle
Hayat yaşanır en güzel din ile
Az değer versen insana kendine
Dönsen yönünü Kur’an yönüne
Bilmedinse sana yarar sağlamaz güzel sözler

Bazen düşsen de bu dünyada cefaya
Sabırla varırsın ancak sefaya
Yaşamak için geldik bir defa bu dünyaya
Var insanları merhametle sarmaya
Bilmedinse sana yarar sağlamaz nasihat ile sözler

Düşün sana kim dedi gönülleri yık
Merhameti tak gönlüne az yola çık
Nefis şeytanı bir torbaya tık
İman yolu bak her kula açık
Bilmedinse sana yarar sağlamaz bu güzel sözler

Rahman ne diye yarattı biz kulları
Merhametle donat dedi yolları
Secdeye var dua ile aç sen kolları
İncitme sakın der Rahman kulları
Bilmedinse sana yararı yok nasihat dolu güzel sözler

Kul Mehmet’im bazen yaşarken şaştım
Şaştım hemen Yüce Rahmana koştum
Nefis şeytandan iman ile kaçtım
İman gözlüğü ile âleme baktım
Bilmedinse sana yarar sağlamaz güzel sözler
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç