Bu Blogda Ara

4 Ocak 2016 Pazartesi

İçim nasıl olsun rahat


Asık surat
Sende bulunmaz murat
Sen var git
Kör kuyunda yat
Sensiz bu hayat heyhat
Bir gün bulunmaz rahat
İstirahata izin vermezsin
İçim nasıl olsun rahat
Bendemi sendemi kabahat
Nasıl eylemeli kim eyler izahat
Kimde var sefahat
Çözemedin düğümlendim
Kaldım
Var git yat desem
Çözemedim yatmayım
Ah bir çözebilsem
Önümüzü görebilsem
Görebilsem ah gülebilsek
Bilmem kaç senedir
Bu dert sıkıntı nedir
Kuldaki bu nefret nedendir
Ebesine atlayan mı var inleten
Gece gündüz gözeten iç eden
Ağlayalım dersem kiminle
Dertleşelim desem derdim ile mi?
Yürüyelim desem kiminle
Bu dermansız ayaklarla mı?
Matem ile etrafımız kabristan
Nefes almaya var mı bir an
Değişmez mi bu çaresiz zaman
Kul değişmeyince değişmez mi zaman
Yandık eyvah o zaman her zaman
O halde ağlamak değil fayda
Çek bir yudum demli çayda
Gönülde bulunmaz sevda
Büyüdükçe büyür süveyda
Yaşamak kolayda dert kalkmış şaha
Dert sabırla gider nefret girmiş
Akşama sabaha
Bu nasıl bir desem diyemem dünya
Gördüklerim hakikat değil ki rüya
Dert gelirse gelir arka arkaya
Rahmana sığın sabırla dolsun batarya
Ne kadar var lüzumsuz adam
Adam denilmez onlara olursa olur rezil madam
Madama bu arada olur yazık
Adam değil onlar diyelim yamyam
Arama mana anlam
Koy kıçına bir tekme
Uçsun yukarıdan aşağı
Asık suratlı
Bakma yüzüne
Karartma içini
Duyma dediğini
Manasızdır söylediği
Koy noktayı
Gideyim tatile az yapayım balayı
Orada çekeyim halayı
Halayla bitireyim olayı

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç