Bu Blogda Ara

7 Ocak 2016 Perşembe

Vallahi Billahi.



Oyamadım nefisle şeytanın o gözünü
Döndüm kıbleye iman ile bende yüzümü
Aşkla yaşayalım biz imanın nur özünü
Kader dersen hep tuttu bırakmadı elimi
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi

Zikirle dua kula bilse azıcık yeter
İmansız gezmek kula ölmekten daha beter
Nefisle şeytan iman ile kullara küser
Ecel gelirde cümle canlarda bir bir gider
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi

Allah ile olana az olsa da gam keder
İmtihandır bu bir gün olur elbette biter
Kamil olan cennette güler dertleri biter
Kamil kul merhameti âleme durmaz eker
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi

Kamil kul imanla hak kapısına varır
Kamil kullar Rahmanın nur kapısında kalır
Cümle kul için dua eder nur Rahmet alır
Kamil kulun imanı  hep katlanır çoğalır
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi

Kapat gözlerini aç gözlerin tefekkür et
İmanla kula cennet için verilir kuvvet
İslam’dan başka gerçek olan yok adalet
Ey kul yarın ne olur bilinmez ki akıbet
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi

Kul Mehmet ecel gelir kul toprağa sarılır
Kul yaşadığı hayat için hesap alınır
Kulun sevap günah o defteri de açılır
Kul imanlı ise o hesaba dayanılır
Rahmanın aşkı ile yaşıyorum vallahi
Rahmanın nuru ile yaşıyorum billahi
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-






Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç