Bu Blogda Ara

9 Ocak 2016 Cumartesi

İncinmiş Gönülde Sevda Arama.



Zülfünde dökülür benim ahım
Gece gündüz peşimde alma günahım
Zaten sen gittin koptu eyvahım
İncinmiş gönülde sevda arama

Aşkımı gizledim cefandan söyleyemedim
Aşkımla bir ömür gülerim dedim bilemedim
Bakıp ahu gözüne kalem kaşına gülemedim
İncinmiş gönülde sevda arama

Aşksız kılıfsız gönül nasıl yaşar
Seni vefasızlığınla gören elbet şaşar
Sanma yanında olanlar kalır elbette kaçar
İncinmiş gönülde sevda arama

İstedim olasın gönlüme taze gelin
Sevdim seni zahmetinle incindi belim
Bana da uzanmadı ah o kırılası elin
İncinmiş gönülde sevda arama

İstedin gece gündüz yiyelim kaz
Kaz yemeyince gece gündüz ettin naz
Elimde vardı sana çaldığım kırık saz
İncinmiş gönülde sevda arama

Seni gönülden seven sandım yiğit
Madem seninle ayrıldı yolumuz artık git
Yazık oldu senin için harcadığım emeğime
İncinmiş gönülde sevda arama

Kul Mehmet’im ne güzel çalar söyler ozan
Gönüldeki güzelliklerini gönüllere odur yazan
Niyeti bozuk olanların ozandır sözleri ile bozan
İncinmiş gönülde sevda arama

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç