Bu Blogda Ara

13 Şubat 2016 Cumartesi

Muhabbetle Atışmamız-2-



Bende geldim atışmaya muhabbeti canlandırmaya
Muhabbetle gönülleri sarmaya
Haydi, hecelerde gelsin arka arkaya
Haydi, durmayın atışalım çekmeyelim zahmet

Sen geldin hoş geldin üstadım
Sende geldin haydi devam edelim yürüyelim adım adım
İyi ettin hoş geldin bende dedim bak yalnız kaldım
Atışmayla çekmeyiz zahmet hoş geldin kardeşim Ahmet

Kimsin ben seni tanımadım buralarda yenisin
Kimsin sen in misin cin misin?
İnde olsa cinde olsa muhabbeti sevmez sen bizdensin
Ahmet kardeşim hoş geldin hepimiz değil miyiz ümmet

Hay ağzına sağlık çok güzel dedin
Muhabbet ile bak nasıl ısındık bizde gülümsedik
Yolumuz bir gönlümüz bir gönülleri severiz dedik
Hepimiz ümmetiz haydi sende hecelerin ile bizleri gülümset

Hay sizler sağ olun beni yalnız bırakmadınız
Gönül güzelliği ile şiirleriniz ile gönlümü aydınlattınız
Yolumuz bir gönlümüz bir gönülleri severiz yanılmadınız
Aydınlığınızla gönlüm şenlendi neşenize güzelliğinize ettim hayret

Gayret bizden başarı yüce Mevla’dan
Gönüllere gülümseyerek yürüyelim buradan
Yolumuz uzundur yürüyelim durmadan
Aydınlığınız güneş olsun doğsun sen gülümsemeleri seyret

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç