Bu Blogda Ara

29 Nisan 2016 Cuma

Bu Sensiz Değil Ki İlk Geçen Gecem



Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem
Aşkın isminle dilimde tek hecem
Sensiz şaşkınım nereye gidecem
Resmin duvarda benim gibi asılı
Sen asılı ben gözlerinde asılı
Gönlümde sen bana bakarken ben yaslı
Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem

Hayalin odamda duvara asılı
Gönlüm sensiz hep yaslı
Gözlerimdeki yaşlarla dökülürsün
Gece gündüz gözlerime görünürsün gidersin
Gönlümde sen bana bakarken ben yaslı
Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem

Dargın bu dünya bana sensiz
Seni alıp yanıma almadım diye
Nasıl çekip gittin sen aşksız kalayım diye
Sorarım ne diye niye kime nereye neden niçin
Cevapsız sorularla odamda boğulurken
Yine sensiz yine sessiz yine gülümsemesiz
Gönlümde sen bana bakarken ben yaslı
Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem

Saatlerle zaman arasında sıkıştım
Etrafıma sensiz boş gözlerle bakıştım
Sıkıştım sessizliğe feryada karıştım
Kendimle sanma barıştım
Yandım yanıldım kandım kandırıldım
Neden niye ne için kimin için
Cevapsız susan sorularda kaçan aynı sen
Gönlümde sen bana bakarken ben yaslı
Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem

Her gerçeklerim yalanlarınla yıkılmış
Ben kandırılmış yüreğinden vurulmuş
Sanki gözlerin bana bakarken yorulmuş
Ben değil o hançerin kalbime saplanmış
Ondan yanar yüreğim kanar
Yanar kanar bakar ne diye yüreğim
Ah ne diye sana koştu
Coştu sen nefretini kustun
Gönlümde sen bana bakarken ben yaslı
Bu sensiz değil ki ilk geçen gecem
Mehmet Aluç-Kul Mehmet



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç