Bu Blogda Ara

29 Nisan 2016 Cuma

Gönül Dostlarından Şiirler-Yunus Emre-1

Allah Diyelim Daim Allah 

Allah diyelim daim Allah görelim neyler 
Yolda duralım kaim Allah görelim neyler 

Allah deyi kıl zarı oldur kamunun varı 
Ondan umalım yarı Allah görelim neyler 

Çıkarmayalım dilden ayrılmayalım yardan 
Irılmayalım yoldan Allah görelim neyler 

Açlık sonu tokluktur tokluk sonu yokluktur 
Bu yollar korkuluktur Allah görelim neyler 

Sen sanmadığın yerde nagah açıla perde 
Derman erişe derde Allah görelim neyler 

Gündüz olalım saim gece olalım kaim 
Allah diyelim daim Allah görelim neyler 

Adı sanı dillerde sevgisi gönüllerde 
Şol korkulu yollarda Allah görelim neyler 

Adı sanı uşatdım küfrümü suya attım 
Miskinliğe el kattım Allah görelim neyler 

Her dem dalalım bahre aldanmayalım dehre 
Sabreyleyelim kahra Allah görelim neyler 

Ar- namusu bıraktım külümü suya attım 
Dervişliğe el kattım Allah görelim neyler 

Mecnin gibi avare aşık oluban yare 
De Yunus senbiçare Allah görelim neyler 

Yunus sanma andadır bu aşk sana sendedir 
Can kayumu ondadır Allah görelim neyler 

N’etti bu Yunus n’etti bir doğru yola gitti 
Pirler eteğin tutu Allah görelim neyler
 
Yunus Emre

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç