Bu Blogda Ara

10 Ekim 2016 Pazartesi

Okuyacak Okuyucuları Göremiyorum


 şiirler okuyucular kayıp ile ilgili görsel sonucu
Şiirlerin içinde geziyorum
Gönüllere yazarken gülümsüyorum
Heceleri art arda yazarken seviniyorum
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Okuyanların hepsi şair şiirleri
Şairlerden başka yorum yazan yok göremiyorum kimseleri
Şiiri şair yazar okuyucu okur biliyorum
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Kimler okuyucuları sakladı
Şiirsiz bırakarak tek başına ağlattı
Gönlü sevindiren okşayan şiirleri okuyucular neden yalnız bıraktı
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Tanınmış şairin şiiri okunur yeni şair okunmaz
Onlarca şair var okuyanlar hep şairlerdir yazar bedavaya
Bedava yazan okunmaz hepsi uçar havaya
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Şairleri arayan soran yok hep yalnızdırlar
Oysa yazarlar şair gönüllere akarlar
Gönül kapıları kilitli çaresiz bakarlar
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Şair olmaz çok zordur çilesi çoktur
Gönülden ağlayanı yazarsın herkesin karnı toktur
Gönüle güzelliği haksızlığı yazacak şiirden güzeli yoktur
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Gönüllere yazarız
Yalanları yazar haksızlığa koşarız
Canların canına elimize güllerle varırız
Ne gören var ne duyan tek başımıza kalırız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Biz bu mekân da gönüllerde gezen gezginiz
Haddimizi hakkımız biliriz sınırı aşmayız
Haddini aşan olursa hakkını veriri geride kalmayız
Mekân bizim gönüller bizim bakar yazarız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum
                                                                                    
Hakkı yarattığı gönülleri severiz
Hakkın yarattığı gönüllerde gezeriz
Şiir yazmaz isek mutlu olmayız
Şiirsiz kalmaz gönüller okur diye yazarız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum


Aşk ile yazdık meydana geldik koşarız
Gönüllere varır yazarız gönüllerle coşarız
Okuyan az olsa da hiç olmazsa da yazarız
Mekân bizim gönüller bizim bakar yazarız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum


Pazarda insan satmayız
Aşkı yazar aşkı unutmayız
Aşksız hiç yazamayız
Uykusuz kalır yazmadan yatmayız
Zalimleri can sıkanları yazarız unutmayız
Mekân bizim gönüller bizim bakar yazarız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum

Ne okuyan var ne duyan mutlu kalmayız
Olsun be şairim sen yaz hak biliyor yalnız kalmayız
Okuyucu çıkarsa okur olmazsa da zaman tarih okur
Şiirin boşa yazıldı diye kuşkuda kalmayız
Mekân bizim gönüller bizim bakar yazarız
Lakin okuyacak okuyucuları göremiyorum
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç