Bu Blogda Ara

27 Ocak 2016 Çarşamba

Ah Çekincenin Karanlık Yüzü



Sıkıştım kaldım dar anlamlı sözlerin arasında
Koşup gelsen kurtarsan beni bu esaretten
Ah uyumsuzluk uçurumuna düşmüşken
Koşup gelmeni istemem abes
Senin koşup gelmende imkânsız
Gözyaşlarımla ıssız evimdeyim
Ayrılık ölüme bedel
Vuslatı gömdük kara toprağa
Koşup gelmeni istemem abes
Senin koşup gelmende imkânsız
Ah çekincenin karanlık yüzü
Az aydınlık olsan bana
Koşar gelirim ben sana
Geniş dar kavramlı düşüncelerin
Arasında kaldım
 Paramparça yüreğim
Ne yöne dönsem önüm kapalı
Yıksam çekinceyi koşsam sana
Sarar mısın bilmem
Açar mısın kapını
Ah farklı anlamlar
Tek bir anlam yüklenseniz
Anlasam görsem yârin niyetini
Saplarsın yüreğime paslı hançerini
Uzatsan elini
Aramızdaki kapalı kapıyı açsan
Benden tarafda kapının kolu yok
Azalıyor kelimelerim hecelerim
Havasız kalıyorum nefessiz
Feryadımda sen
Düşlerimde sen
Sana çağrışım yapmıyor mu?
Doğan güneş
Baharlar
Açan çiçekler
Ah bir çözülsen
Anlasan beni
Anlasam bende seni hemen
Fikrimiz arasında olsa bir bağlantı
Sarılsa birbirine
Sarılsak birbirimize neşeyle
Aşmalıyız kurallarımızı
Yıkmalıyız
Onlar bizi yıkarken
Neden yıkmıyoruz
Kör müyüz?
Gözlerin ruhuma hitap etse
Ben seni kollarıma sarsam
Yolun ah bir kapalı yoluma uğrasa
Varsam senin mukaddes yoluna
İline şehrine gönül vatanına
İçinde miyim gönlünün
Dışın damıyım gözlerinin
Ah bir görebilsem
Ah farklı anlamlar
Tek bir anlam yüklenseniz
Anlasam görsem yârin niyetini
Yıkılın karşımda farklı anlamlar
Yârin niyeti ile geçin karşıma
Kaldım kargaşa karmaşa içinde
Sizler sanki bir değirmen
Öğütürken beni aklımı hislerimi
Yıkılın gidin yanımda
Varın yârin yanına
Gönlümdeki aşkının çağrışımını söyleyin
Gösterin
Hissettirin
Boşuna başımda Azrail gibi beklemeyin

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç