Bu Blogda Ara

28 Ocak 2016 Perşembe

Gönül dilim ile beyitlerim


























Gönül dilinin en güzel kuralları ile sana konuştum koştum
Açtım gönül kapımı içine baktım sen orada yoktun


Âşıkların yolculukta uğradıkları çöllere baktım seni bulamadım
Aman boş ver dedim bulunmak istemeyeni arama hiç kimseye de sormadım


Vefasızlığınla paramparça olan kalbime demedin merhem olayım
Şimdi dertler içinde pişmanlıkla gezermişsin söyle hatırını ben nasıl sorayım


Gönlüne aşkımla girdim bin bir dil ile varayım dedim sorgusuz sualsiz
Ben gönlüne girdim bir şey bulamadım hem kör oldum hem de dilsiz
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç