Bu Blogda Ara

28 Ocak 2016 Perşembe

Gönül dilim ile beyitlerim-2-



Vefasızlığınla paramparça olan kalbime demedin merhem olayım
Şimdi dertler içinde pişmanlıkla gezermişsin söyle hatırını ben nasıl sorayım

Terk edeyim dedim alemi terk edemedim baktım iki kapılı bir hanmış
Yüreğim yanar terk edeceğim için dönüşü yokmuş yine yanan bu canmış

Gönlün yangın yeri aç bak külden başka nedir kalan
Küllerinden silkelen yeniden diril imanla bu dünyada iman ve ölümden başkası yalan


Ömür var iken gel gezelim insanları yaşar iken sağları
Ölüm gelince unutulursun arayıp da bulamazsın sana dua eden canları


Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç