Bu Blogda Ara

10 Mart 2016 Perşembe

Gözlerinde akan pişmanlık gözyaşları içinde bana döneceksin…



Bir düşünsen bir çağırsan beni o an koşarak yanındayım desem de, senin beni çağıracağın falan yok! Masmavi deniz gözlerinde içinde yüzerek gönlüne akmak istesem de sen buna izin vereceğin yok! Ben o gözlerinin içinde kaldım, çıkmam ne mümkün, kayboldum… Gönlünde bir gölge gibi yaşıyorum gizli gizli.

Sen beni fark etmesen de ben beni sana hatırlatmak istedikçe unutmaya çalışan sen gönlünde hala çırpınarak sana olan sevgimi hatırlatmanın sancısını yaşarken sen hala vurdum duymazlığınla beni ne hissediyor nede düşünüyorsun.

Sen bilmesen de olur masmavi deniz gözlerinde gezindiğimi bilmen, ben biliyorum ya buda bana zaten yeter… Umutlarımın tarlasında seninleyim sen bilmesen de. Benim sana ait olmadığını hep düşündüğünde ben hala içinde sana layık olacak çırpınışımın denizinde boğulmadan yaşıyorum. Hatanı anlamanı sabırsızlıkla bekliyorum. Benimle birlikte nefes almanın tadına varacağın o anda gözlerinde akan pişmanlık gözyaşları içinde bana döneceksin…

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç