Bu Blogda Ara

6 Mart 2016 Pazar

Sorsan Bir Soru Yersiz



İman eden kul ne güzel kuldur
Yolda aradığı sanmayın puldur
Aradığı gül Resule giden yoldur
Bu bir dünya harmanıdır vardır sonu
Bu dünya harmanında ne alırsan kardır
Son sanma bu âlemi bundan başka vardır konu
Ahiret âleminde başlar yanmaya ocak
Kimine olur serin kimine olur sıcak
Giderayak iman etmeyen kul geçersiz puldur
Akan iman çeşmesinde testini durma doldur
İman Gönül’e yıkılmaz kale ile surdur
Haydi, iman et nefsini şeytanı durdur
Bu fani âlem benim değil deyin
Ne senin ne benim nede beyin iyi bilin
Bu âlemi gönülde yaşayın seyredin öyle gidin
İmansız kul hakkında sorsan bir soru yersiz
Cevap verilmez iyi insan değil derler o karaktersiz
Bu dünya âlemine boş geldi gider boş cevhersiz
Fikir bir adım önünde almaz gider utanmaz fikirsiz
Karanlıkta dolaşır ne utanmaz bir adam bu hünersiz
Eli kolu sanki zincire vurulmuş derler budur edepsiz
Sakin gecelerin içine sızıları yerleştirir durur imansız
Aklı başında olan imana koşar
İmanı alır onun ile coşar
İmanı bu alemde her şeyi başar
İman güzelliğini gören kul şaşar
İman ile kul ne güzel yaşar
Aklını almasın kara geceler
Dilinde dökülsün aşk ile heceler
İmansız aşksız geçer mi biter mi geceler
Merhametli dilinle yağmur ol yağ gönlüme
Bir tatlı gülüşün yeter bu ömrüme
Gül kıskanır bakar o gülüşüne
Hayran olur gönlündeki iman ile yürüyüşüne
Gönül bahçene ne güzel çağırırsın gel gel deyişinle
Kendimi koynunda düşlüyorum candan sevişinle
Bu ömür hiç bitmesin beni candan dinleyişinle
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç