Bu Blogda Ara

9 Mart 2016 Çarşamba

Hasret değmesin



Seni ben ararken kim bana güler
Bana gelişinle dertlerim bir an biter
Gülüş sende gülüşün beni mest eder
Anla halimden koş gel bana bekleyişim yeter
Üç günlük dünya denilen hana
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Bozulmasın gönlümüzü sevda ütüsü
Gel beraber söyleyelim sevda türküsü
Yaşadığım aşk olsun hayatımızın öyküsü
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Gönlümüz aşksız sakın çürümesin
Aşkımızın üstünü karlar örtmesin
Gülelim bahar gibi aşkımız üşümesin
Haydi gel el ele yürüyelim
Yaşadığımızı aşk ile bilelim
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Sevdiğini bileyim yol uzun olsa da olur
Sevda yolunda kaybolan izler elbet aşkla bulunur
Sevda yolunda elinde aşk olmayan elbet kaybolur
Geliyorum ben sana papatyalar açtığı zaman
Beni karşında görürsen şaşırırsın o an
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Aşk senin seven gönlündeydi
Seni sevmediğimi kim söyledi
Seni sevmeden önce bilmiyorum aşk neredeydi
Gelişinle bir baktım seninle benim gönlümdeydi
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana


Gitsem de dönüşüm hep sana olacak
Aşk ile sevmezsek bu gönlümüz çürüyecek
Bir ömür boyu bu gönlümüz aşkın sırrına eremeyecek
Aşk bizi biz aşkı bilmeyecek hayat aşksız devam edecek
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Kul Mehmet’im gel bekleyelim çiçeklerim açtığı yerden
Beraber ağlayıp beraber gülelim ikimiz birden
Aşkın çiçekleri açsın bizimle beraber cümle gönüllerden
Herkes kavuşsun sevdiğini aşkla beklediği yerden
Gelme demesen de geleceğim ben sana
Seviyorum seni ben yana yana
Hasret değmesin seven cümle cana

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç