Bu Blogda Ara

11 Mart 2016 Cuma

İsterdim Desin Gitme Yanımda Kal



Haydi, seni seviyorum desene
Evlenelim seninle bu sene
Her gün bakayım o gülüşüne
Evet de bana haydi ceylan gözlüm

Yeni aşk gibi yüreğimde essene
Ayrılık kapısına dikkat etsene
Seviyorum seni diye haydi gelsene
Evet de bana haydi ceylan gözlüm

Seni bekledim ben yedi sene
Haydi, biraz bana gülümsesene
Uzak kaçarak yanımda gitmesene
Evet de bana haydi ceylan gözlüm

Bırak artık yaşadığın kuşkuyu
İçine düşeceğindir o kör kuyu
Bırak artık ne olur kuşkulu huyu
Evet de bana haydi ceylan gözlüm

Ya sev ya da bitsin bu oyun
Düğünümüzde keseceğim üç koyun
Yüreğindeki kuşkuyu bırak artık soyun
Evet de bana haydi ceylan gözlüm

Kul Mehmet’im sevdim oldum abdal
Kırıldı gönlümdeki cümle dal
Var artık kendi başka diyarlara sal
Evet demedi bana ceylan gözlüm
İsterdim desin gitme yanımda kal
Evet demedi bana ceylan gözlüm
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç