20 Ocak 2015 Salı

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Acıların izimi yüreğimde böyle v/a(h)v(L)eyla
Nereye dokunsam bir ah bir hasretten v/a(h)v(L)eyla
Kim dokudu bu yüreklere t/adı y/ok
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım

Koptu yüreğim dehlizlere ar/arım
Bilmem y/ar seni kaybettim kimden sor/arım
Karanlık gecelerde karanlıklarda seni s/ararım
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım

Kul Mehmet der ki ah bir a/zat etsen beni gönlünde
Ar/ayıp da bulmak nasip olur mu bu ömrümde
Gülmek nasip olur mu seninle gü/ (Ö)lmek günün birinde
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
Yorum Gönder

Yayınlarım

Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık

  Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık Zaferleri şanla biz tarihe böyle yazdık Silah yoktu bu elde o alnı karışladık İman toka...